we will, we will rock you.

sitter just nu och snackar i tele med sofie, haha. ungen är på väg till ida själv ute i mörkret och irrar runt nånstans uppe i jävla norrland eller vartfan hon nu är!  satt aja, har inte bloggat på ett tag.  men lite kortfattat hur mitt liv vart.

31 December, nyårsafton.

råtaggad för nyårsafton tillsammans med elin, sarah, mia, alicia, matilda,denice & lina.
Elin kom hem till mig först innan vi drog till sarah, vi var tvungna att fixa lite. Men sen runt fyra bar det iväg till norrtälje.
Vi fixade oss, käkade, osv. Singstar dök upp, och massa garv. HEHE.  Vid tolvslaget så var vi uppe vid södra bergen, träffade några där och önskade alla gott nytt år. Kvällen slutade rätt tidigt dock, men kul vare! och det var skönt att komma hem och bara få lägga sig under täcket ska jag säga er, det blev ju dock liiite ändrade planer. men skitsamma, tack för en askul kväll :)

Torsdagen va man död, ialf jag. Satt jag sov bara, hehe. Men jag var på jävligt dåligt humör ¨på grund av vissa saker, men på kvälen kom elin, räddaren i nöden. Jag kände verkligen att jag bara behövde ha henne hos mig, även fast vi inte gjorde så mkt dårå, men vi va vakna ett bra tag.

Sen ja, idag, skulle jag egentligen va med sara, men det vart inget. jag kände mig helt död, så idag har man bara degat hela dagen lång typ. gööööttt!

och imorn funtar jag på att försöka ragga upp nån att följa med mig och kolla på hockey när pontus spelar :)

låååångt inlägg, men ni överlever.


pusss.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0